Advertisement

Emes Milligan x Deys -'Chcę W To Wierzyć' (DARK BLEND)

Emes Milligan x Deys -'Chcę W To Wierzyć' (DARK BLEND) próbują mi mówić co mam robić co jest lepsze dla mnie
nim uwierzę, sam wiem, ale to bardziej snobizm ich
przecież każde drzewo kiedyś było ziarnem
czasem wiele zależy od pogody i
nawet gdy dostanę salwę gdy sobie przepadnę
to nie pójdzie na martne bo nikt
nie dał mi pokazując palcem
tyle ile dał mi wiedzy każdy od życia liść
nie wiem co jest na końcu drogi, fakt,
może się mylę, może zostanę sam
stracę ją jeśli w ogóle ją poznam
przez własne ja bądź przez jej strach
nie wiem, ale zrobię wszystko by tak się nie skończyło
nie walczę o hajs czy względy, ale o miłość
jeszcze te idee żyją, niech żyją
stawiam na jakość, nieśmy po walkę o ilość

nie łączę kropoek jak Włodek Markowicz
wolałbym do Tokio wyjebać jak Krzysiu
patrzę po ludziach co znam ich od dziecka
i razem złożyliśmy już kilka przysług
mój znajomy mówi mi, że on mnie nie rozumie
jego mama mega chora z niemożliwym bólem
niby czai, że problemy dla każdego różne
ale według niego nie umywam się z tym co on czuję
to czego się nauczyłem pewne jest akurat
dla obcego życia zawsze inna krwawa luna
zwykle wyglądamy trochę lepiej przy posturach
których tura tutaj nie wydaję się do końca trudna
gadałem o tym z M i miał jeden słuszny błąd
zapytał:
"Gdybyś mógł ratować jego mame albo to co miałem co byś wybrał (co byś wybrał?) ha!"
Dziwne było dla mnie to, że nawet przez sekunde
wątpliwości przy takim wyborze nie poczułem
nie przełożyłbym mojego szczęścia ponad drugie
nawet jeśli to jest coś czego pozornie potrzebuje
chce w to wierzyć, dało mi to siły chwilę
w rozmowach ludzi dawno się rozmyłem
chyba wagon pędzi, dialogi jak wizję
mam oparty łeb o szybę
przeraża mnie pusta chata, domysły
czy za maską jest uśmiech kata i w sumie
wolałbym jechać w taksówce do kogoś,
co kolwiek, ku czemuś, chociażby po kłótnie

dark,blend,małpa,paznokcie,nie,byłem,nigdy,pezet,spadam,zobaczysz,łez,paluch,oko,szaman,gdybys,kiedys,kuban,deys,sajko,zły,bedoes,gang,biały,młody,2115,taco,hemingway,kms,wyleczylas,moja,dusze,miedzy,mna,toba,sulin,sitek,tede,zabson,pokora,wac,toja,perfekt,skor,planet,anm,quebonafide,quebo,tmk,piekielny,huczuhucz,majo,szusty,brake,voodoo,kjn,kukis,whitegrizzly,mvp,

Post a Comment

0 Comments