Advertisement

TOP 10 CELE MAI ÎNFIORĂTOARE LOCURI DIN LUME

TOP 10 CELE MAI ÎNFIORĂTOARE LOCURI DIN LUME 💊 Salutare, pastilaților și bine v-am găsit la un nou episod pe canalul DRUG. Poate aveți impresia că DRUG este un canal banal de YouTube creat de către un simplu adolescent, din dorința de a se face remarcat. Dar ce să vezi? Nu e așa! DRUG este mai mult de atât ! Este un cumul de amuzament îmbinat cu divertisment de calitate superioară, care se adresează tinerilor dornici de o porție copioasă de râsete.

💊 În timp ce filmez pentru canal, mă simt ca un perpetuum mobile uman, dar nu aș putea fi o astfel de mașinărie acționată invizibil. Dar vizibilul meu e altul și înțeleg mereu asta. All black, dar (răz)bat culori înăuntru. All colourful, dar strălucește întunericul. Cu asta sunt eu diferit de cei de vârsta mea și asta vreau să exprim prin video-urile mele, atent editate.

💊 Cum se naște un vlog? Din aproape nimic, firește. Sau din lucruri aparent simple care se leagă între ele, se rostogolesc, evoluează. Suntem, ca oameni, observatori a ceea ce se întâmplă în jurul nostru. Unii fac ceva cu imaginile, simbolurile, elementele văzute, ceea ce mă motivează să excelez în una din cele mai mari pasiuni ale mele.

💧 Acum, la final, toate fiind spuse, nu mai ai nici un motiv să nu te abonezi la canalul DRUG!

Conditii:
👌 Evaluează acest videoclip neaparat cu un Like sau un Dislike.

🔺Abonează-te la canal.

🔻Activează clopoțelul.

🕒 Videoclipurile noi apar zilnic la ora 15:00 și 21:00.

Rețele de socializare:

Instagram:

Vizionare plăcută!

#locuri #înfiorătoare #lume #cele #mai

top,Locuri bintuite,Case bintuite,fantome,Unitatea 731,Catelul Bran,Transilvania,Dracula,galerii sunterane,catacombe,padurea Aokigahara,catacombele din Paris,Ghost,Romanian,Romania,Scary,Haunted,Ghosts,Caught,Top,Tape,cele mai ciudate locri din lume,locuri ciudate,locuri infricosatoare,locuri blestemate,top 10,top 5,top romanesc,de ris,de ras,funny,compilation,fail,Codrin Bradea Satana,Codrin,Bianca Adam,Levi,Zmenta,Creativemonkeyz,Coloseumul din Roma,Best,

Post a Comment

0 Comments