Advertisement

Sideen Notes Keeyga Uqaataa - How I Take My Notes

Sideen Notes Keeyga Uqaataa - How I Take My Notes Maanta waxaan ka hadli doona sida aan uqaato notes ama xasuusta aniga isticmaalaayo iPad and Apple Pencil. Run ahaan wuxuu kaa caawinayaa in wax walbo ku keeydisid, waxaa uu kuu ogalanaa wax yaalo kale oo badan.

In this video, I will be talking how I take notes using my iPad and Apple Pencil. This is an incredible device that would allow to talk notes and increase your creativity dramatically.

Thanks for watching this video
Subscribe
Like
Share

Nolol,Farxad,Nolosha Farxadeeda,Aroos,Guur,Xalfad,Farmaajo,Siyaasad,iPad,iPad Pro,Somali,Somalia,Dowlada,Doowlad,Qosol,Baashaal,Ajakis,Notes,Book,School,Umul,Qamar Bint Amiir,Caafimat fican,Mohamed,Maryam,Dhalnyaro,Technology,Islaam,Jaceel,Oohin,Layaab,Qoos,reer xamar,Mugadisho,

Post a Comment

0 Comments