Advertisement

Dil Tadap Tadap | Studio Version | Mu Paradesi Chadhei | Shaan, Aseema Panda | Tarang Music

Dil Tadap Tadap | Studio Version | Mu Paradesi Chadhei | Shaan, Aseema Panda | Tarang Music Presenting romantic studio version song " Dil Tadap Tadap" from the upcoming Odia movie “Mu Paradesi Chadhei” tremendously sung by Shaan, Aseema Panda and composed by Asad Nizam.

🎧 Song Credits:

♪ Song: Dil Tadap Tadap
♪ Singer: Shaan, Aseema Panda
♪ Lyrics: Tapu Nayak
♪ Music: Asad Nizam

🎬 Movie Credits:

Movie Name- Mu Paradesi Chadhei
Banner – Maa Singhasini Films
Producer- Adikanda Sahu
Direction – K.Murali Krishna
Lyrics - Tapu Nayak,Late.Nizam
Music Director- Asad Nizam
Singer- Shaan,Udit Narayan, Humane Sagar, Swayam Padhi, Aseema Panda
Artist- Ardhendu Sundar Sahu,Anubha Sourya
Choreography- Biddu,Lubun-Tubun,T.Swarna,Raja D, K.Murali Krishna



Tarang Music is no. 1 music channel in Odisha.

SUBSCRIBE to Tarang Music channel:


Like us on Facebook


Circle on G+


Follow us on Twitter


Follow us on Instagram


Visit our website for further details: www.tarangmusic.in

#DilTadapTadap#StudioVersion#TarangMusic

tarang,tarang music,odia music,odia music channel,tarang music channel,dil tadap tadap,dil tadap tadap odia song,tadap tadap odia song,huye to pain,Mu Paradesi Chadhei,Odia Movie Mu Paradesi Chadhei,Tarang Music odia movie songs,Mu Paradesi Chadhei movie songs,Mu Paradesi Chadhei odia movie songs,Mu Paradesi Chadhei music Videos Ardendu Anubha mu paradesi chadhei new song,Udit Narayan,Shaan,Aseema Panda new song,Swayam Padhi New Song,asima panda new song,

Post a Comment

0 Comments