Advertisement

The Chic Mommy en Lisboa

The Chic Mommy en Lisboa Hola!! Hoy voy a compartir con vosotros nuestro viaje a Lisboa- Portugal. Es una ciudad especial, unica, que me ha enamorado completamente. El aire, el famoso tranvia vintage, tranvia 28, las calles estrechas que suben y bajan, las texturas y los mosaicos de los edificios, la historia, el autobus flotant, la comida, el famoso bacalao, todo, abosolutamente todo me gusta.

Gracias Dios por cumplir este sueño que tenia desde hace tiempo.

Ahora viene la parte mas interesante:

Me siento tan feliz cuando mis sueños se hacen realidad. Cada temporada escirbo en mi diario una lisa con mis deseos, y luego hago todo lo que puedo para poder cunplirlos. Uno de mis sueños de este otoño era ir de viaje con mi familia a Portugall- Lisboa. Y no solo eso, sino “invito yo”, con propio dinero ganado con mi canal de Youtube. Siempre decia que en el momento en el cual voy a empezar a ganar dinero con Youtube, voy a invitar a mi familia ir de vacaciones el algun sitio bonito. Porque las cosas materiales, la ropa, o otros regalos que te puedes autoregalar son NADA en comparacion con unos recuerdos para toda la vida 😍 Este viaje lo hemos hecho gracias a vosotras. Os agradezco siempre por estar aqui, apoyandome y siguiendome todo el rato!! Sois lo mas!! Y la conclusion de toda esta historia es: NUNCA, pero NUNCA dejeis de soñar, porque los SUEÑOS SI SE CUMPLEN Si creemos y si trabajamos duro por ellos!!!!.

————

RO: Azi impartasesc cu voi calatoria noastra in Lisabona- Portugalia. Este un oras special, unic, de care m-am indragostit nebuneste. Aerul, renumitul tramvai vintage, tramvaiul 28, stradutele stramte care urca si coboara, istoria, texturile si mozaicurile de pe cladiri, autobuzul plutitor, mancarea, faimosul bacalao, totul, absolut totul imi place.

Acum vine partea cea mai interesanta:

Ma simt atat de fericita cand visele mele devin realitate🙏🏻In fiecare sezon scriu in jurnalul meu o lista cu dorinte/planuri, dupa care fac tot ce imi sta in putinta sa le aduc la implinire. Unul dintre visele mele din aceasta toamna era sa merg cu familia mea in Portugalia-Lisabona. Chiar acum mergem, suntem pe drum!!! Si nu doar atat, ci “invit eu”, cu primii mei bani castigati din Youtube. Mereu am zis ca atunci cand voi incepe sa fac bani cu canalul meu de Youtube, o sa-mi invit familia sa mergem in vacanta intr-un loc frumos. Pentru ca lucrurile materiale, hainele sau alte lucruri pe care ti le poti face cadou tie insati sunt NIMIC in comparatie cu niste amintiri pe care le ai pentru toata viata😍Asa ca in acest sfarsit de saptamana vom face amintiri de neuitat in Lisabona!!🚃 Acest CityBreak se datoreaza voua. Va multumesc din suflet pentru ca mereu sunteti aici, sustinandu-ma si urmarindu-ma in fiecare moment. Jos palaria pentru voi! Si concluzia acestei povesti este: NICIODATA sa nu incetati sa visati,pentru ca visele chiar devin realitate daca avem curajul sa credem in ele si sa muncim din greu pt ele!

the,chic,mommy,chicmommy,lisboa,lisbon,lisabona,portugal,portugalia,viaje,travel,hippotrip,tranvia,tranvia28,

Post a Comment

0 Comments