Advertisement

🏆WBIJAM MOJĄ PIERWSZĄ 20 RANGE a MÓJ BRAT MNIE DENERWUJE! Brawl Stars Polska ⭐️ Da Mian

🏆WBIJAM MOJĄ PIERWSZĄ 20 RANGE a MÓJ BRAT MNIE DENERWUJE! Brawl Stars Polska ⭐️ Da Mian Jeśli ty chcesz wygrać 360 GEMÓW zostaw ŁAPKĘ w górę, SUBSKRYBCJE na kanale oraz KOMENTARZ! ⭐

🈴Pomóż wbić 500.000 Widzów DaMianowi! -

► DISCORD dla widzów! -
► Najlepsze KOSZULKI! -
► Instagram -
► FANPAGE -
► Najlepsza Grupa na Fejsie :
► Snapchat - damian4yt
► MÓJ STEAM -
► LIVE -
► Grupa Widzów na Steam -
► Wspólpraca/Biznes - damian4yt@onet.pl

► STATKI z Nolifem-
► NAJDROŻSZE OPENINGI -
► Seria odcinków z Kifi -
► KTO TRAFI z YoshihitoMayoshe ( Yoshi Brawl Stars ) -

🏆 WBIŁEM 2000 PUCHARKÓW na EL PRIMO + TRAFIŁEM NOWEGO ZADYMIARZA! Brawl Stars z BRATEM! -
🔥KUPIŁEM mojemu BRATU 400 GEMÓW w BRAWL STARS! NA CO JE WYDAŁ? -
🔥TRAFILIŚMY 2x EPICKIE BRAWLERY! OPENING MEGA BOX z Bratem! -
🔥MÓJ BRAT TRAFIŁ LEGENDĘ! OPENING MEGA BOX Brawl Stars -
❗KUPIŁEM mojemu BRATU LEGENDĘ z NAJDROŻSZYM SKINEM w BRAWL STARS! *ANTY PRANK* -
🔥MÓJ BRAT stracił WSZYSTKIE SKINY i LEGENDY PRANK! *popłakał się* BRAWL STARS | Da Mian -

----------------------------Więcej O Brawl Stars?-------------------------------
"Dynamiczne bitwy w trybie wieloosobowym zaprojektowane przez twórców takich gier jak Clash of Clans, Clash Royale i Boom Beach.
Bierz udział w bitwach solowych lub ze znajomymi, grając w różnych trybach gry trwających poniżej 3 minut. Odblokuj i rozwijaj dziesiątki Zawodników dysponujących potężnych superatakami. Kupuj i zbieraj wyjątkowe przebrania, aby wyróżniać się na arenie. Dołącz do klubu albo go załóż, aby dzielić się taktykami i walczyć razem z innymi. ⭐ Brawl Stars Polska ⭐

#BrawlStars #MegaBox #Legenda #20RANGA #AntyPrank #Giveaway

da mian,brat mnie denerwuje,brat wkurza mnie,denerwuje mnie w brawl stars,shelly 1000 pucharków,shelly 500 pucharków,star shelly za darmo,moja pierwsza 20 ranga,wygrałem w brawl stars,brawl stars polska,brat utrudnia mi grę w brawl stars,trudne sposoby na grę w brawl stars,trafiłem star shelly,MÓJ BRAT MNIE DENERWUJE W BRAWL STARS,brawl stars po polsku,da mian brat,WBIJAM MOJĄ PIERWSZĄ 20 RANGE a MÓJ BRAT MNIE DENERWUJE,Shelly 20 rank,mój brat bral stars,

Post a Comment

0 Comments